Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Πώς περιέγραψε ο ταξίαρχος της αστυνομίας το περιστατικό με την Κωνσταντοπούλου


Με λεπτομέρειες περιέγραψε ο αστυνομικός διευθυντής στους ανωτέρους του αξιωματικούς το περιστατικό με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου έξω από τη Βουλή. Ο εν λόγω αξιωματικός, που θεωρείται από τους πλέον έμπειρους στις διαδηλώσεις, γράφει μεταξύ άλλων στην αναφορά του για την εμφάνιση της προέδρου της Βουλής:
"Η πρόεδρος απευθύνθηκε σε εμένα και μου ζήτησε τον λόγο, για τον οποίο είχαμε προβεί σε αστυνομικό φραγμό στο συγκεκριμένο σημείο. Αφού της απέδωσα τον προβλεπόμενο χαιρετισμό, της εξήγησα ότι ήταν μέρος επιχειρησιακού σχεδίου και ότι δεν είναι στη δική μου επιχειρησιακή δυνατότητα η αλλαγή του".
Ο ίδιος εξηγεί πως οι διαδηλωτές δεν είχαν σκοπό να πάνε στη Βουλή και τονίζει:
"Από την αρχική συνεννόηση που είχα με τους διαδηλωτές, στους οποίους είχα αναφέρει ότι υπάρχει φραγμός στο ύψος της Βουλής, μου είχαν πει ότι θα μείνουν για λίγο μπροστά από το φραγμό και ότι αμέσως μετά θα αποχωρήσουν. Ποτέ, όμως, δεν μου ανέφεραν ότι αντιπροσωπεία τους ήθελε ή ήταν στον σχεδιασμό τους να επιδώσει ψήφισμα στη Βουλή"...

Πηγή: Mega

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...