Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Προσλήψεις στο Δημόσιο... (Ανέκδοτο;...)


Με αξιοκρατικά κριτήρια…
(Οποιαδήποτε ομοιότητα με υπαρκτά πρόσωπα είναι τελείως συμπτωματική...)

Γύρω στις 10:00 χτυπάει το προσωπικό τηλέφωνο του Υπουργού Οικονομίας. Ο Γρηγόρης, παλιός φίλος και χρόνια στην πολιτική έχει πρόβλημα με... τον κανακάρη του

Γρηγόρης: Γιώργο μου σε ενοχλώ..

Γιώργος: Τι συμβαίνει Γρηγόρη μου;

Γρηγόρης: θέλω τη βοήθειά σου. Ο γιός μου είναι τελείως ανίκανος. Ούτε ξέρει τίποτε, ούτε θέλει να μάθει. Ούτε δουλεύει, ούτε σπουδάζει, ούτε ενδιαφέροντα έχει και η μόνη του φιλοδοξία είναι να μας στείλει το ταχύτερο στον τάφο μπας και ροκανίσει με την ησυχία του και τα υπόλοιπα. Η μόνη λύση είναι να του κόψω τις παροχές (γιατί στο τσακ είμαι να του κόψω τίποτε άλλο…) και να τον στείλω σε καμιά δουλειά μπας και «ψηθεί» λίγο και του κοπεί ο βήχας.

Γιώργος: Λοιπόν άκου… θα τον στείλω στην ΔΕΗ. Υπάρχει μια εξαιρετική θέση συμβούλου, θα παίρνει 10.000 ευρώ το μήνα και θα μαθαίνει κιόλας.

Γρηγόρης: Γιώργο μου, δεν κατάλαβες. Δεν θέλω ευκολίες για τον ακαμάτη. Θέλω να δυσκολευτεί. Να μάθει πως βγαίνει το μεροκάματο, να του μπει το… (γνωστό δροσιστικό πράσινο ζαρζαβατικό) στον… (γνωστή απόληξη εντέρου, κοντά στην πάλαι ποτέ ουρά)

Γιώργος: μάλιστα… τότε να τον πάρω εγώ στο ιδιαίτερο γραφείο μου. 5.000 το μήνα και όλο και κάτι θα κάνει.

Γρηγόρης: Δεν συνεννοούμεθα Γιώργο. Δεν συνεννοούμεθα. Θέλω να του βρούμε μια δουλειά που να ζοριστεί. Να δουλεύει 15 ώρες τη μέρα, να του φέρνονται σαν σκουπίδι (που είναι δηλαδή) και να παίρνει 600 ευρώ το μήνα το πολύ.

Γιώργος: Άκου Γρηγόρη… φίλοι δεν λέω και να σε βοηθήσω θέλω.
Όμως η θέση που ζητάς έχει άλλες προδιαγραφές. Θέλει διαγωνισμό και πρέπει να έχει οπωσδήποτε πτυχία, μεταπτυχιακούς τίτλους, ένα διδακτορικό σε μοντέρνο αντικείμενο και τουλάχιστον τρεις γλώσσες.

Ηθικό δίδαγμα: Μην γκρινιάζετε όσοι παίρνετε 600 ευρώ. Σημαίνει ότι έχετε προσόντα που δεν έχουν όσοι παίρνουν 10.000!

http://24wro.blogspot.com/2010/12/blog-post_7199.html#ixzz174amEvjV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...