Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Ε, όχι, κύριε Πάγκαλε! Δεν τα φάγαμε "μαζί"!


Αφωνα άφησε τα μέλη της κοινοβουλευτικής επιτροπής δημόσιας διοίκησης ο αντιπρόεδρος τής κυβέρνησης με την δική του εξήγηση για το «πού πήγαν τα λεφτά».
Είπε, ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης: : «Η απάντηση σε όλους αυτούς που μας ρωτάνε, πού τα φάγατε τα λεφτά, είναι μία: Σας διορίζαμε για χρόνια, τα φάγαμε μαζί, ακολουθώντας μια πρακτική αθλιότητας, εξαγοράς και διασπάθισης του δημοσίου χρήματος».
Πείτε ότι θέλετε εσείς οι Αντινέοι. Εγώ συμφωνώ με τον κύριο Πάγκαλο. Μαζί τα φάγαμε!
Και τον ενημερώνω για τα κάτωθι:
Με χρηματικό πρόστιμο αναμένεται να τιμωρηθεί ο Σιμάο Μάτε Τζούνιορ του Παναθηναϊκό, καθώς επέστρεψε από τη Μοζαμβίκη, κατά πέντε κιλά βαρύτερος. Ο νεαρός άσσος των «πρασίνων» βρέθηκε για μόλις πέντε μέρες στην πατρίδα του, λόγω υποχρεώσεων με την εθνική του ομάδα. Τελικά, μετά από μετρήσεις στις οποίες υποβλήθηκε, διαπιστώθηκε πως από τα 83 κιλά που ήταν πριν, έφτασε τα 88, ενώ ο δείκτης λίπους του σώματός του πήγε από το 8% στο 11%.
Ο Σιμάο τα έφαγε τα λεφτά κύριε Αντιπρόεδρε. Τα έβγαλε παράνομα στη Μοζαμβίκη, και ξηγήθηκε μέρα και κιλό, ο αθεόφοβος
Και εγώ τα έφαγα επίσης. Είχα πάρει μια κουζίνα …Siemens στις …εκπτώσεις. Συνεργαζόμουν επίσης με την Στάζι του κουμπάρου σας στην λεηλασία του ΟΤΕ με τα ψηφιακά, για να έχουν τηλέφωνο όλοι οι Έλληνες.
Και όταν έπεσα από τη μηχανή έκανα ράμματα σε δημόσιο νοσοκομείο. Γάζες, μπεταντίν, όλα τα ήθελα, τζάμπα.
Συμμετείχα και σε άλλες σπατάλες προμηθειών Δημοσίου. Ψήφιζα ανελλιπώς σε κάθε εκλογές καταναλώνοντας φακέλους και ψηφοδέλτια. Άσε που πετούσα αυτά που δεν έριχνα στην κάλπη.
Και μεταξύ μας και καναπεδάκι έχω χτυπήσει σε ημερίδα ΑΕ του Δημοσίου. Με συνοδεία γαλλικό μετά γάλακτος.
Επίσης όσοι πήγαμε σε δημόσια σχολεία και πανεπιστήμια πληρώναμε; Όχι. Από τα έτοιμα τρώγαμε.
Να μη μιλήσω για τη δωρεάν σίτιση και στέγαση στο Στρατό. Πάλι τζάμπα την έβγαλα.
Έχοντας πλήρη επίγνωση της οικονομικής ζημίας που υπέστη το Δημόσιο εξαιτίας μου, δεν θα μιλάω από τούδε και εις το εξής για το Μνημόνιο και να μου στείλουν το λογαριασμό εις την οικίαν μου. Αν έως τότε έχω τέτοια, θα φροντίσω να καταβάλω τη συμμετοχή μου. Είμαι πεπεισμένος ότι και το πολιτικό προσωπικό θα λειτουργήσει αναλόγως.

Μετά τιμής,
Μικρός Οδυσσέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...