Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Θα κάνω καριέρα;


Όπως έχω γράψει και στο... εισαγωγικό σημείωμα στην κορυφή της σελίδας, πλέον εκτός από το φανζίν περιοδικό στο οποίο έγραφα τον τελευταίο καιρό, τώρα θα με βλέπετε και εδώ. Επειδή τα γεγονότα τρέχουν και ένα περιοδικό αυτής της μορφής δεν μπορεί να τα καλύψει, για την πιο άμεση ενημέρωσή σας, θα μπαίνετε σ' αυτό το blog. Ο κύριος διευθυντής, ευελπιστεί ότι με τον καιρό θα γίνει γνωστός αυτός ο χώρος και... σημείο αναφοράς!
Τώρα που βασίζεται δεν ξέρω... αλλά αυτός σαν κύριος διευθυντής, θα ξέρει! Το πώς και το γιατί έχει επιλέξει εμένα δεν μπορώ να σας το πω... Ίσως κάποια στιγμή που θα επιλέξει να μου μιλήσει, να το μάθω κι εγώ...
Προς το παρόν, φαίνεται πως με προωθεί για να κάνω... καριέρα στον χώρο...
Α, για να μην ξεχάσω... Μπορείτε να μου στέλνετε τα δικά σας μυνήματα και τα δικά σας άρθρα για δημοσίευση στο e-mail που βλέπεται στην στήλη δεξιά.
Κι ελπίζω να γίνουμε φίλοι...

1 σχόλιο:

  1. Καλή αρχή, αγαπητέ Αγαθοκλή. Συνέχισε έτσι, δυναμικά! Είδες που έκρυβες, τελικά, μεγάλο θάρρος μέσα σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...